Coraz częściej wykorzystywane w marketingu są ulotki, foldery, a nawet gazetki reklamowe. Stąd też zaistniała potrzeba tworzenia odpowiednich stojaków, w których te przedmioty reklamowe mogłyby się znaleźć. Co cechuje stojaki reklamowe? Jakie powinny one być?

Z czego wykonane są stojaki reklamowe?

Jest kilka materiałów, z których wykonuje się stojaki. Trzy najpopularniejsze to:

  • stojaki z plexi
  • stojaki metalowe
  • stojaki plastikowe

Jeśli chodzi o stojaki z plexi, zwłaszcza w ostatnich latach zyskały one bardzo dużą popularność.

Zawdzięczają to między innymi udoskonaleniu materiału, który jest o wiele wytrzymalszy niż kiedyś. Ponadto, należy również zwrócić uwagę, że stojaki z plexi prezentują się o wiele lepiej od stojaków plastikowych, które zwykle wyglądają dosyć nieestetycznie. Najwięcej stojaków z plexi stanowią niewielkie stojaki do postawienia na stole czy biurku., Służą one do przechowywania niewielkich ulotek, ewentualnie małych folderów. Wykorzystywane są na przykład w bankach, ale również w urzędach, czy innych instytucjach obsługujących klientów przy stolikach. Warto jednak zauważyć, że coraz częściej powstają także większych rozmiarów stojaki z plexi o kilku kondygnacjach.

Alternatywą są stojaki metalowe, które także są dosyć popularne. Na pewno tym co wyróżnia tego typu stojaki jest duża wytrzymałość. Z drugiej jednak strony, mają one również pewne wady. Przede wszystkim, są relatywnie ciężkie. Ponadto, większość metali, w tym również stal z której często wykonuje się stojaki, jest podatna na rdzewienie.

Ostatnim z popularnych rozwiązań jest wybór stojaków plastikowych. Jest to zdecydowanie najtańsza opcja. Niemniej jednak, trzeba być przygotowanym na dość szybką konieczność wymiany stojaków plastikowych. Zwyczajnie nie są one niestety zbyt trwałe, jak większość przedmiotów wykonywanych z plastiku.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *